טקסט הודעת פורום
| 5/12/2007 6:45:00 PM |
|
נושא: איך מוחקים הודעה בלוח יד שנייה ? תאריך: 5/12/2007 6:45:00 PM
מחבר/ת: מיכה שט
סליחה שאני שואל פה כי אני לא יודע איפה, אבל מכרתי את האופניים ועדיין מתקשרים אלי, אז אם מישהו יוכל למחוק את ההודעה שלי או להנחות אותי איך מוחקים לבד שיבורך .
|
חזרה לפורום |
|
|