הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2007 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו מנישביץ עם תוכן  הדעה שלכם על הבולם שלי
נושא: הדעה שלכם על הבולם שלי תאריך: 5/14/2007 1:02:00 PM
מחבר/ת: דודו מנישביץ

אז מה דעתכם על הבולם הקדמי duro sr sintour? :confused:


חזרה לפורום