טקסט הודעת פורום
5/14/2007 1:02:00 PM
דודו מנישביץ
הדעה שלכם על הבולם שלי
נושא:
הדעה שלכם על הבולם שלי
תאריך:
5/14/2007 1:02:00 PM
מחבר/ת:
דודו מנישביץ
אז מה דעתכם על הבולם הקדמי duro sr sintour? :confused:
חזרה לפורום