טקסט הודעת פורום
| 5/15/2007 12:05:00 AM |
|
נושא: בולמיה?... תאריך: 5/15/2007 12:05:00 AM
מחבר/ת: יוס י
איזו דעה יכולה להיות לנו על בולם ? אתה חי איתו בשלום? צריך מהלך יותר ארוך? מה אתה עושה עם הבולם הזה?
נראה לי שלאורבן ו- DH זה חרא של בולם אבל ל- XC רגוע בשבת בבוקר עם אופני כניסה, הוא יספק את הסחורה.
|
חזרה לפורום |
|
|