נושא: להחזיק את המצלמה ביד??? תאריך: 5/15/2007 1:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ועם איזה אצבעות אתה לוחץ על הבלמים??
סתאאאאם. ברור שזה צריך להיות על הקסדה. ראיתי כל מיני פתרונות, אבל לא ניסיתי, ולכן לא יכול להמליץ. לפי השאלה נראה שאתה ממש בתחילת הדרך, אז נסה להתחיל לצבור מידע: מדריך למתחיל למצלמות קסדה: http://www.dirtrider.com/features/141_0510_helmet_camera_guide/
עוד כמה טיפים באתר מסחרי: http://www.dogcamsport.co.uk/tips.htm
לגבי דגמים מומלצים - כאמור, אני לא מכיר מנסיון אישי, אז כדאי לחכות לבעלי נסיון שימליצו.
בהצלחה
|