נושא: מה עדיף טייץ או מכנס ? תאריך: 5/20/2007 8:45:00 AM
מחבר/ת: daniel golberg
רוכב גם קרוס קאנטרי אבל בעיקר שבילים טכנים. עד היום רכבתי עם טייץ (לא היו לי בעיות) ועכשיו מתלבט מה כדי לקנות מכנס או טייץ. מכנס זה יפה יותר השאלה היא האם לא חם בו יותר והאם הריפוד שלו ברמת האיכות שמשתווה שטייץ באותו מחיר וכמה זה משנה.
תודה
|