נושא: לכאורה, באותו מחיר תקבל איכות גבוהה יותר בטייץ תאריך: 5/20/2007 10:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מאשר במכנסיים משולבים.
אני מצאתי מכנסיים לא רעים בכלל במבצע. אם יש לך אורך רוח (כלומר, יש לך עם מה לרכב בינתיים), שוה לחכות ולחפש. היתרון של מכנסיים הוא לא רק אסטטי (ואני לא מזלזל בזה), אלא גם בעמידות לשפשופים.
שבוע טוב
|