הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2007 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gil ll עם תוכן  קסדת פול פייס
נושא: קסדת פול פייס תאריך: 5/24/2007 8:37:00 PM
מחבר/ת: gil ll

הי,
קניתי עכשיו קסדת פול פייס יד שניה - גירו מד מקס 2
נראית טוב ומגניבה.
זאת הקסדת פול פייס הראשונה שלי - כשהקסדה על הראש היא נוחה אבל לטעמי מאוד מאוד
חמה, בהורדה היא תולשת לי את האוזניים כמעט...
זה נורמאלי? :confused:


חזרה לפורום