טקסט הודעת פורום
| 5/24/2007 8:37:00 PM |
|
נושא: קסדת פול פייס תאריך: 5/24/2007 8:37:00 PM
מחבר/ת: gil ll
הי, קניתי עכשיו קסדת פול פייס יד שניה - גירו מד מקס 2 נראית טוב ומגניבה. זאת הקסדת פול פייס הראשונה שלי - כשהקסדה על הראש היא נוחה אבל לטעמי מאוד מאוד חמה, בהורדה היא תולשת לי את האוזניים כמעט... זה נורמאלי? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|