הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2007 8:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sharon bokobza עם תוכן  כן את זה אני יודע...,אבל
נושא: כן את זה אני יודע...,אבל תאריך: 5/24/2007 8:40:00 PM
מחבר/ת: sharon bokobza

בולם קידמי איכותי של פוקס נע בסביבות ה-1500 ל3500 ש"ח אם אינני טועה
בולם אחורי איכותי,פןקס או מאניטו,בסביבות אותם מחירים...
ומפה באה שאלת השידרוג...



חזרה לפורום