טקסט הודעת פורום
| 5/24/2007 8:40:00 PM |
|
נושא: כן את זה אני יודע...,אבל תאריך: 5/24/2007 8:40:00 PM
מחבר/ת: sharon bokobza
בולם קידמי איכותי של פוקס נע בסביבות ה-1500 ל3500 ש"ח אם אינני טועה בולם אחורי איכותי,פןקס או מאניטו,בסביבות אותם מחירים... ומפה באה שאלת השידרוג...
|
חזרה לפורום |
|
|