נושא: נורמאלי לחלוטין תאריך: 5/26/2007 12:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לגבי האוזניים - לי עד היום, אחרי יותר משנה עם הקסדה שלי (שהיא נוחה מאוד ברכיבה), עדיין בחבישה ובהסרה האוזניים סובלות. אולי זה משהו במבנה האוזניים (מי אמר דמבו??!!).
לגבי החום - ברור שזה פחות מאוורר מחצי-קסדה. אז דבר ראשון - מתרגלים. דבר שני - יש הבדל בין קסדה לקסדה. אם אתה מייעד אותה לרכיבות FR/DH בלבד, לא צריכה להיות בעיה. תמיד יש רוח...
אני ערכתי חיפוש של כמה חודשים עד שמצאתי את הקסדה שלי, שהיא מאווררת מספיק לשימושי AM. אם זו המטרה שלך, ואם לאחר תקופת הסתגלות עדיין ההרגשה חמה מדי, תיאלץ להתחיל לחפש...
בהצלחה
|