טקסט הודעת פורום
| 6/2/2007 8:53:00 PM |
|
נושא: רוכבים טובים באמצע הדרך תאריך: 6/2/2007 8:53:00 PM
מחבר/ת: חיים שמילוביץ
רציתי להודות לרוכבים הנחמדים שהיו במרון שבזכותם רכבתי ובמיוחד לבחור שפירק חלק מהאופניים שלו ונתן לי את האפשרות לירכב ולהנות מקווה ליפגוש אותכם בשטח חיים עים האופניים mountain cycle san andras :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|