הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2007 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  תיקונים
נושא: תיקונים תאריך: 6/4/2007 2:00:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

פרסטה - ונטיל צרפתי
שרדר - ונטיל גרמני ( כמו של אוטו )

היתרונות של צרפתי: איטום טוב יותר בגלל האפשרות להדקו. מגיע במגוון אורכים לחישוקים של אופני כביש.
החסרונות של צרפתי : נקרע ביתר קלות, פתח ניפוח צר המקשה על ניפוח, לא יושב טוב בחישוק עם פתח גדול - מתנדנד ונתלש. הפין הפנימי לפעמים מתעקם.

היתרונות של גרמני: זול יותר, ניתן לפירוק, מתאים ל ניפוח באופן פשוט יותר במשאבות מתאימות, אפשר להכניס ג´יפה לפנימית יותר בקלות. לרוב החברים בשטח יהיה שריידר.

החסרונות של גרמני: אם המשאבה לא לוחצת על הונטיל האויר לא יזרום. הפין שנמצא במשאבה ושאמור ללחוץ על הונטיל עם הזמן נשחק ומתקצר. לעתים רחוקות לא אוטם טוב בגלל פרורי הג´יפה שנתקעים בצינור הונטיל.

לא ניתן לשים ונטיל צרפתי בחישוק עם קדח רחב וללכת לישון בשקט. העדר התמיכה של החישוק ושקיעתו של הונטיל בתוך החור גורמים לו להקרע.

לקדוח בחישוק יכול בחישוקים מסויימים לגרום להחלשות של האיזור. בעיקר בחישוקים צרים.



חזרה לפורום