טקסט הודעת פורום
6/7/2007 8:09:00 PM
אלעד רחמים
DT swiss 5.1
נושא:
DT swiss 5.1
תאריך:
6/7/2007 8:09:00 PM
מחבר/ת:
אלעד רחמים
מישהו מכיר את הג´נט?
אני מחפש ג´נטים ל FR ב JENSONUSA.COM, אבל לא מצליח להבין אם זה ג´נט טיובלס. אשמח לעיצות והמלצות.
חזרה לפורום