נושא: היבואן הוא סינגל טרק- בבית אורן תאריך: 6/10/2007 9:39:00 PM
מחבר/ת: baby x
ברמת העיקרון, כל חנות שנותנת לך שירות תוכל לשלוח אליו את הבולם לתיקון ולהחזירו חזרה.
אם אין לך אחריות, ואתה לא מעוניין לתקן אצל היבואן, וסומך על המכונאופן שלך, אז בהצלחה.
כעיקרון כל החנויות הגדולות והמוכרות עובדות עם היבואן. (גם הקטנות, האיכותיות, והפחות מוכרות) :suss:
|