טקסט הודעת פורום
8/17/2007 3:46:00 PM
no one else
manitou blck elite 2005
נושא:
manitou blck elite 2005
תאריך:
8/17/2007 3:46:00 PM
מחבר/ת:
no one else
האם הבולם הזה מתאים לרכיבת XC והקפיץ שלו מתאים למשקל 55 ק"ג?? המהלך שלו זה- 90-120 מ"מ
חזרה לפורום