נושא: יד שניה תאריך: 8/21/2007 3:30:00 PM
מחבר/ת: ziv rubinstein
מה קורה לגבי אחריות של אופניים יד שניה? משהו יודע? אני חושב לקנות rocky mountain -etsx 50 יד שניה,שמעתי עליהם ביקורות מעולות אבל בנוסף רשמו כמה אנשים שהשילדה פשוט נשברה,עכשיו אין בעיה אם יש לך אחריות הם לא עושים בעיות בכלל ומחליפים,אבל מה קורה כשאין אחריות סיכון ..... דרך אגב האם יש משהו שיודע אם הם לא עדינות מדי לAM ?
|