הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2007 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  נדמה לי שמשהו בין 19-20, אבל אל תתפוס אותי במילה
נושא: נדמה לי שמשהו בין 19-20, אבל אל תתפוס אותי במילה תאריך: 8/22/2007 6:49:00 PM
מחבר/ת: baby x

תרים טלפון לוורטיגו, שהם סוכנים של DV.

בלי קשר, שווה לחפש סטוקים שנשארו, תמיד יש מצב שאפשר להביא אופניים משנה שעברה ששוכבים באיזה מחסן בזול יותר.


חזרה לפורום