טקסט הודעת פורום
| 8/22/2007 6:49:00 PM |
|
נושא: נדמה לי שמשהו בין 19-20, אבל אל תתפוס אותי במילה תאריך: 8/22/2007 6:49:00 PM
מחבר/ת: baby x
תרים טלפון לוורטיגו, שהם סוכנים של DV.
בלי קשר, שווה לחפש סטוקים שנשארו, תמיד יש מצב שאפשר להביא אופניים משנה שעברה ששוכבים באיזה מחסן בזול יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|