נושא: קורסים של עז הרים תאריך: 8/23/2007 9:59:00 PM
מחבר/ת: baby x
הייתי בקורס AM שלהם (אני מניחה שזה רכיבת שבילים מתקדמת), היה מעולה. שיפר טכניקה בקטעים הכי בסיסיים והכי חשובים שיש, כגון סיבובים, רכיבה, התמרכזות, וזרימה.
שווה את ההשקעה לטעמי.
(גילוי נאות, אין לי שום קשר לעניין, אני סתם מפרגנת כי מגיע)
|