הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2007 1:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  משקל הוא שיקול :)
נושא: משקל הוא שיקול :) תאריך: 8/25/2007 1:16:00 AM
מחבר/ת: baby x

אני לא מתרגשת משלושה הילוכים פחות... אני כן מתרגשת מ4 קילו פחות

מארין, זו בחירתי


חזרה לפורום