טקסט הודעת פורום
8/25/2007 1:16:00 AM
baby x
משקל הוא שיקול :)
נושא:
משקל הוא שיקול :)
תאריך:
8/25/2007 1:16:00 AM
מחבר/ת:
baby x
אני לא מתרגשת משלושה הילוכים פחות... אני כן מתרגשת מ4 קילו פחות
מארין, זו בחירתי
חזרה לפורום