טקסט הודעת פורום
8/26/2007 11:18:00 PM
אמיר הורנשטיין
XC 2007 קניה טובה
נושא:
XC 2007 קניה טובה
תאריך:
8/26/2007 11:18:00 PM
מחבר/ת:
אמיר הורנשטיין
קניתי כאילו חדשים עם שדרוג לבלמים JUSIY 5 משומשים ב- 6000 ש"ח
לדעתי המחיר הנכון 5500 ש"ח
חזרה לפורום