הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2007 11:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר הורנשטיין עם תוכן  XC 2007 קניה טובה
נושא: XC 2007 קניה טובה תאריך: 8/26/2007 11:18:00 PM
מחבר/ת: אמיר הורנשטיין

קניתי כאילו חדשים עם שדרוג לבלמים JUSIY 5 משומשים ב- 6000 ש"ח
לדעתי המחיר הנכון 5500 ש"ח


חזרה לפורום