הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2007 7:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי בן-ארי עם תוכן  ברקס הידראולי של MAGURA
נושא: ברקס הידראולי של MAGURA תאריך: 9/5/2007 7:45:00 AM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי

שלום לכולם

בדיוק שידרגתי את האופנים שלי

וברכש החדש יש ברקס הידראולי של MAGURA JULIE

והשאלה שלי היא כזו:

כשיצאתי אתמול מהחנות הכול היה יופי טופי

פירקתי את הגלגל הקידמי והחזרתי אותו למקומו ועכשיו יש רעש כאילו הדיסק נוגע ברפידות נישיתי לשחק טיפה עם הפוזיציה של הגלגל אבל ללא הצלחה :mad:

יש עצה ?


חזרה לפורום