טקסט הודעת פורום
9/7/2007 12:56:00 PM
נועם גרימברג
אופני כניסה בסיסיים..
נושא:
אופני כניסה בסיסיים..
תאריך:
9/7/2007 12:56:00 PM
מחבר/ת:
נועם גרימברג
הדגם די ישן, אני לא זוכר את שנת היצור אבל יש להן כמה שנים. פרט את הצרכים שלך ואת המפרט שלהם כיום. כמו כן מחיר.
חזרה לפורום