הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2007 5:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  גלגל בבנימינה הם היבואנים
נושא: גלגל בבנימינה הם היבואנים תאריך: 9/9/2007 5:45:00 PM
מחבר/ת: baby x

יש להם מפיצים מורשים במרכז (לדעתי ורטיגו בגעש) ואולי עוד...


חזרה לפורום