טקסט הודעת פורום
| 9/11/2007 7:15:00 PM |
|
נושא: התלבטות קשה תאריך: 9/11/2007 7:15:00 PM
מחבר/ת: inmar
שלום אני מעוניין לקנות אופני כניסה יש שני דגמים בערך אותו מחיר ואני מאוד מתלבט לגביהם : HARO V3 או TREK 4300 המפרט של HARO יותר משכנע מה אתם אומרים ?
|
חזרה לפורום |
|
|