הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/11/2007 7:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  inmar עם תוכן  התלבטות קשה
נושא: התלבטות קשה תאריך: 9/11/2007 7:15:00 PM
מחבר/ת: inmar

שלום
אני מעוניין לקנות אופני כניסה
יש שני דגמים בערך אותו מחיר ואני מאוד מתלבט לגביהם :
HARO V3 או TREK 4300
המפרט של HARO יותר משכנע
מה אתם אומרים ?


חזרה לפורום