טקסט הודעת פורום
| 9/16/2007 7:48:00 PM |
|
נושא: כן תאריך: 9/16/2007 7:48:00 PM
מחבר/ת: אסף
אבל תקנה גריז לשימוש כללי עדין, ולא HEAVY DUTY. התוצאה זהה. המחיר זול פי 5 ממחיר של גריז ייעודי. למרות שגריז ייעודי הוא סמיך יותר ויש גם מיוחד לבן מסוג טפלון שהוא משובח עוד יותר. הכל שאלה של תקציב. אני קניתי שפורפרת רגילה של רכב.
|
חזרה לפורום |
|
|