הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2007 11:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  יש מצב ששווה לעשות מחדש בלידינג
נושא: יש מצב ששווה לעשות מחדש בלידינג תאריך: 9/18/2007 11:10:00 AM
מחבר/ת: baby x

ייתכן ששווה לעשות בלידינג ולוודא שהמערכת עובדת מחדש כמו שצריך.


אוםפציה נוספת היא לבדוק את הרפידות, יש מצב שהבוכנות עבדות כמו שצריך ואחת הרפידות גמורה?

ואפציה שלישית היא לבקש ממכונאי שאתה סומך עליו שיעיף מבט בחינם :)


חזרה לפורום