הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2007 8:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק אקרמן עם תוכן  אין לי כל ניסיון
נושא: אין לי כל ניסיון תאריך: 9/18/2007 8:56:00 PM
מחבר/ת: שמוליק אקרמן

בתחזוקה של מעצורים הידראולים ולכן נראה לי שהדבר הנכון יהיה לבחור באפשרות השלישית. קיויתי שלמישהו יהיה משהו יותר מכוונן לומר ובכך אולי תחסך הפגישה עם המכונאי (כרוך בפרוק האופניים וכו.).

תודה בכל מקרה.


חזרה לפורום