טקסט הודעת פורום
| 10/16/2007 12:20:00 AM |
|
נושא: אם אתה מחפש זנב קישח במחיר כזה .. תאריך: 10/16/2007 12:20:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
אני אישית קניתי את ה haro escape שנת 2007 אופני AM ממש נוחות ! אני מרוצה להם לגמרי חוץ מהברקסים (הייז מכאני MX4) אופניים נוחות .. זריזות ודי קלות. הם עולות 2995 אם אני לא טועה. ממליץ.
|
חזרה לפורום |
|
|