הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2007 12:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  אם אתה מחפש זנב קישח במחיר כזה ..
נושא: אם אתה מחפש זנב קישח במחיר כזה ..  תאריך: 10/16/2007 12:20:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

אני אישית קניתי את ה haro escape שנת 2007 אופני AM ממש נוחות !
אני מרוצה להם לגמרי חוץ מהברקסים (הייז מכאני MX4)
אופניים נוחות .. זריזות ודי קלות.
הם עולות 2995 אם אני לא טועה.
ממליץ.


חזרה לפורום