טקסט הודעת פורום
10/16/2007 7:14:00 AM
baby x
זה לא קצת יקר?
נושא:
זה לא קצת יקר?
תאריך:
10/16/2007 7:14:00 AM
מחבר/ת:
baby x
אופני כניסה של ז"ק , יכולים לעלות גם שליש מהמחיר שציינת, והם לא יהיה פחות טובים...
סתם ברמת השאלה
חזרה לפורום