הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2007 7:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  זה לא קצת יקר?
נושא: זה לא קצת יקר? תאריך: 10/16/2007 7:14:00 AM
מחבר/ת: baby x

אופני כניסה של ז"ק , יכולים לעלות גם שליש מהמחיר שציינת, והם לא יהיה פחות טובים...
סתם ברמת השאלה


חזרה לפורום