הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2007 7:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  העצות טובות ונכונות
נושא: העצות טובות ונכונות תאריך: 10/18/2007 7:51:00 AM
מחבר/ת: baby x

לספשייליזד יש דגם אורבן שנקרא P1-2-3, כל השאר, הם XC.
המונגוס טובים, וההארדי מעולים...
תהנה.
אני הייתי לוקחת את ההארדי.


חזרה לפורום