נושא: כמו כל דבר בחיים תאריך: 10/18/2007 11:52:00 PM
מחבר/ת: עודד אלנברג
קניתי בסוף את ה- GT ב- 2500 ש"ח. אני יכול להגיד לך שהשאלתי אופניים מגיסי (שעלו לו כ- 1200 ש"ח) ואין מה להשוות לאופניים שקניתי (במחירים האלה כל שקל מוסיף לך משהו) - אין מה להשוות את השלדה, הבולם הקידמי, מעביר אחורי shimano deore LX וגם קידמי, ידיות הילוכים וכו´ וכו´ וכו´. בקיצור זה נכון לגבי כל דבר - גם אוטו אתה יכול לקנות ב- 100 אלף או ב- 30 - שניהם כנראה יסעו אבל איזה מהם אתה מעדיף ? הא ?
:suss:
|