הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2007 7:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  יכול להיות ששווה להשקיע קצת כסף באיש מקצוע
נושא: יכול להיות ששווה להשקיע קצת כסף באיש מקצוע תאריך: 10/26/2007 7:35:00 AM
מחבר/ת: baby x

וללכת להתאים את האופנים למידתך.
אני לא הייתי פוסלת שתגלה שאולי הם לא מתאימים, למרות הפרטים על הנייר.




חזרה לפורום