טקסט הודעת פורום
10/26/2007 7:35:00 AM
baby x
יכול להיות ששווה להשקיע קצת כסף באיש מקצוע
נושא:
יכול להיות ששווה להשקיע קצת כסף באיש מקצוע
תאריך:
10/26/2007 7:35:00 AM
מחבר/ת:
baby x
וללכת להתאים את האופנים למידתך.
אני לא הייתי פוסלת שתגלה שאולי הם לא מתאימים, למרות הפרטים על הנייר.
חזרה לפורום