נושא: מה זה "דברים קטנים"? תאריך: 10/28/2007 2:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם "דברים קטנים" זה ארנק/מפתחות - זה הכי זול שאני מכיר, ויש לי חבר שרוכב עם זה כבר כשנתיים, ומרוצה: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_66_67&products_id=768
אם זה אומר ציוד תיקון בסיסי לאופניים, כולל פנימיות רזרביות, כלים בסיסיים ומשאבה - אז עדיף משהו עם 10-15 ליטר מקום לציוד.
התיק שאני רוכב איתו (מעל שנתיים) ומרוצה הוא של רודי פרוג´קט, אבל כבר לא מופיע באתר שלהם.
רמות המחיר מאוד מגוונות - מה התקציב שלך?
|