נושא: אם זה לרכיבות כביש בלבד תאריך: 11/11/2007 2:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
תוכל להסתפק בחישוקים פשוטים - ללא דופן כפולה וחיזוקים שונים - ובצירים פשוטים - בלי מיסבים אטומים או מתוחכמים. כדאי שיהיו מחברה מוכרת כדי שהבניה תהיה באיכות סבירה, והמשקל לא יהיה מוגזם. יש להניח שבכל חנות מכובדת יוכלו להציע לך גלגלים סבירים במחיר זול.
ודרך אגב, אם כבר גלגלים זה כולל, מן הסתם קסטה. בכביש תצטרך פחות את ההילוכים הנמוכים ביותר, ולכן כדאי לבחור קסטה שנוטה יותר להילוכים הגבוהים (גלגלים קטנים ככל האפשר), ועם הפרשים קטנים יותר.
|