טקסט הודעת פורום
| 12/1/2007 1:04:00 PM |
|
נושא: חוות דעת תאריך: 12/1/2007 1:04:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך
אני קניתי את 2007 HardRock sport כאופני כניסה ויחסית לאופני כניסה הם עושות את העבודה בצורה טובה השילדה חזקה ועומדת בהיתעללויות קשות יש הכנה לדיסקים וחוץ מהבולם שלא ממש בולם שאר החלקים ברמה סבירה מקווה שעזרתי
|
חזרה לפורום |
|
|