הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2007 8:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  היום לא הייתי קונה מוצר זה מהיבואן. השרות תת רמה
נושא: היום לא הייתי קונה מוצר זה מהיבואן. השרות תת רמה תאריך: 12/27/2007 8:51:00 AM
מחבר/ת: willi Coyote

אם היום הייתי מחליט לרכוש קננודייל, לא הייתי קונה אותם בארץ.
בצפון אמריקה הם זולים ב 30% (פחות או יותר) והיות ולשרות בארץ אין כל ערך, אזי כל סיכון שהיה צריך לייחס לשרות - בטל.
מעבר לכך, הייצרן עצמו הוא כנראה אלוף העולם בקריאות שרות, יש לזה פן חיובי וכמובן גם שלילי. מצד אחד הוא יצרן אחראי המיידע את לקוחותיו על כל תקלה.
מצד שני: יש המון כאלו, בלי סוף. הנציג המקומי ישמח אם לא תדע מכל ההודעות של היצרן. הוא (היבואן) מצידו לא ימסור לך כל מידע, אלא יבחן את רמת הידע שלך כאשר תפנה ותבקש שרות לפי פרסום היצרן. מעבר לכך, הקפדה על פרטים ומסירת אופניים לאחר טיפול איננה הצד החזק של הנציג המקומי (DAA). בסה"כ מדובר במנהג וצורת התנהלות המקובלת בישראל, אך מי שרוכש אופניים של מותג מוכר מצפה למעט יותר, היות וזה לא ניתן, אין כל סיבה לשלם את הפרמיה עבור "שרות" ואחריות של הנציג המקומי. האחריות בכל מקרה הינה של היצרן.
לאור כל האמור ומסיבות נוספות, הייתי ממליץ לאלו הרוכשים אופניים שעולות יותר מכמה אלפי ש"ח - בררו ברשת, בררו בארה"ב (במיוחד בתקופות בהן השנתון מוחלף) ישנם הזדמנויות מעולות. המשלוח לישראל איננו יקר ומכס = 0% מה כן, יש לשלם מע"מ עבור המוצר + עלות ההובלה. בד"כ החסכון יהיה משמעותי.



חזרה לפורום