נושא: תגובה לבעייתך כנס.. תאריך: 2/2/2008 2:57:00 AM
מחבר/ת: bony m
אוקי, בוא נתחיל מהתחלה כמה זמן ישלך תאופנים? יום יומים שבוע מקסימום? יש רעש ? לגיטימי ביותר אם הזמן שציינתי הוא הזמן שייש לך תאופנים או המעצורים אז זה בסדר גמור, אם האופנים כבר אצלך חודש חודשים שנה , זה כבר לא בסדר, גש דחוף לכיוונים , דבר 2 יכוליות שבמהלך הרכיבות שלך עפה אבן לכיוון הרוטור שלך ופגעה בו ויכוליות שהוא התעקם לכן אתה שומע תמיד את הרעשים האלו, והאם הרעש בשניהם? בדרך כלל פגיעה של אבן היא בקידמי, בדוק את העניין והחזר תשובה
|