הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/4/2008 11:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  רק להשתדל לשחק עם הבורג הפנימי, ולא עם הברגים
נושא: רק להשתדל לשחק עם הבורג הפנימי, ולא עם הברגים תאריך: 2/4/2008 11:15:00 PM
מחבר/ת: baby x

שמחברים לשלדה, מבלי לסגור אותם חזרה היטב!!!
לא נעים שיתפרק ברקס תוך כדי נסיעה


חזרה לפורום