טקסט הודעת פורום
2/4/2008 11:15:00 PM
baby x
רק להשתדל לשחק עם הבורג הפנימי, ולא עם הברגים
נושא:
רק להשתדל לשחק עם הבורג הפנימי, ולא עם הברגים
תאריך:
2/4/2008 11:15:00 PM
מחבר/ת:
baby x
שמחברים לשלדה, מבלי לסגור אותם חזרה היטב!!!
לא נעים שיתפרק ברקס תוך כדי נסיעה
חזרה לפורום