אופניים מצוינות בקושי עברו משהו שיפרתי להם את ההילוכים ואת הצמיגים יש להם גם בולם ברמה 1 מעל כולם!! האופניים מתאימות גם לעיר לנסיעה מא' לב' ובמיוחד לטיולי שטח ארוכים בזכות המשקל הנמוך שלהם!! מציאה!!! יש גמישות קלה :) תתקשרו מתי שאתם רוצים בלי להתבייש אפשר לשאול על הכל בכל יום בכל שעה מוכר בגלל מעבר סגנון...