בולם בצב חדש ! אין פגיעות או כל דבר דומה .. הסריטות היחידות זה מהנשיאה על המתקן .. עובד לחלק לגמרי בלי רעשים או נזילות או כל דבר דומה ומפריע אחר. הבולם שנת 2006 שנקנה ב 2008.. נרכב מעט מאוד (אני פרשתי לפני כ 3 חודשים בערך) שהבולם עבד הוא נרכב בצורה עדינה ולא נפתח מעבר ל 110mm !! אני כנראה עובר לכיוון ה FR אז אפשרות החלפה על דגם וונילה 36 RC2
פרטים
מודעות נוספות של ידין מיקום בארץ:
יהודה ושומרון והסביבה
(לפי הרישום לאתר)