ששנת 2007, נקנו בדצמבר, במצב מצויין! אחרי טיפול בולמים (טיפול שנתי בשווי 700 ש"ח), שמורים מאוד!!! מפרט :מעביר אחורי SRAM X9, קדמי SHIMANO LX, ידיות הילוכים X7,בולם קדמי FOX FLOAT RL 120, אחורי FOX TRIAD, שרשרת XT, קסטה חדשה, ברקסים AVID JUCY 5.פדלים SHIMANO PD520, גלגלים:SUN\DT SWISS.לשאלות נוספות אפשר בטלפון או אי-מייל. אפשר לראות את האופניים בראשון לציון או בניר בנים בתאום מראש.