האופניים חדשים לחלוטין ונירכבו מס' פעמים בודדות. הם בנות פחוט מחודשיים ונימכרות עקב גיוס לצבא. המפרט משודרג: כידון סאן ליין, צמיגים ק.בונטרגר א. מקסיס איגנייטור, קראנקים שודרגו לאקס טי+בשגארד והקסאטה האחורית שודרגה לסראם אדומה . התמונה עדכנית והאופניים לא נרכבו מאז שצולמה. לעוד תמונות ניתן לפנות באימייל.
לפרטים נוספים בטלפון
פרטים
מודעות נוספות של דני מיקום בארץ:
הגליל המערבי והגליל התחתון
(לפי הרישום לאתר)