האופניים הם דגם של 2005 אבל נקנו על ידי חדשות מהקופסה מנורקו-סקוט בקיץ 2007, לא נרכו ככ הרבה בעקבות לימודים וחוסר בחברים רוכבים\רישיון עד לא מזמן, אופניים מדהימות ובלתי ניתנות להריסה, צמיגים מקסיס מניון (אחורי חדש חדש), בולם אחורי DHX3 אחרי טיפול (קפיץ נוסף מתנה ממני), בולם קדמי 888VF אחרי טיפול ע"י הטכנאי לשעבר של ניתן רייני במלא כסף, ברקסים QUAD, רפידות חדשות לגמרה, מעביר אחורי חדש, נאבה קדמית חדשה, הד סט חדש, כיסא חדש, האופניים נמכרות בצער רב עקב גיוס לטייס (חזרה הביתה פעם בחודש לסופ"ש).
*****התמונה ישנה, מאז הוחלפו הרבה מאוד חלקים*****
אפשרות לקניית ציוד מגן בנוסף למעוניינים... (קסדה של טרוי לי(hot wheels), חלפ"ץ די חדשה של 661, ומגיני ברכיים של ליזרד סקין) |
פרטים |