X7 2007 נקנו בסוף 2008, משופרות. מפרט:
בולם קדמי 66ATA 2008-9 עובד מעולה ולא עשה לי בעיות מעולם
ברקסים XT ידיות סיינט 2008 עם רוטורים קוואד שנקנו לפני כמה ימים
חישוקים ספאנק סטיפי בלי דנטים או סדקים, צמיג קדמי IRC TRAILBEAR 2.5 בן חודש וחצי, אחורי מקסיס אדוונטג' 2.4 נקנה עם הרוטורים
צ'יין גייד ל2 פלטות עם סטאפ של פלטה 1, הקונה יקבל מעביר קדמי LX שיפטר X7 וספרוקט אם הוא ירצה
לא נשחטו, מוכן להחלפה על אופני AM 6-6.5 אינץ', מוכן למכור גם בחלקים אם תציעו מחירים.
זה המחיר האחרון שאני יכול לתת, רק הבולם עלה 5000 ש''ח וגם הברקסים יקרים נורא. לא להתקשר מחסוי\פרטי כי אני לא עונה, ולהתקשר משעה 3. |
פרטים |