כולכם יודעים מה אני שווה :-) נולדתי ב2006 וקנו אותי ב2007. מאז אני בעיקר עושה AM אגרסיבי, אני באמת במצב מציאה...שווה לבוא ולראות אותי, אין דברים כאלה. בולם DHX5 קפיץ אחרי טיפול דנדש... שילדה שמחפשת בית חם חדש... יש הד סט וקראנק (סתכל במודעות אחרות שלי) כל הקודם זוכה. לא רוצה לעשות שוק...הורדתי את המחיר למינימום של המינימום...מי שרציני שיצור קשר. חייב להימכר :-) הד סט 1.8 ציר אחורי 12 ממ על 150 ממ BB רוחב 73 ממ |
פרטים |