שילדה : GT I-DRIVE 7.1 2007 מזלג: MARAZOCCHI 66 RC 150 /170MM( הבולם במצב 150 אפשר לשנות את המצב ל 170 אצל היצרן בעלות של 200 שח ) בולם אחורי : DNM ST 8RC מעצורים: SHIMANO SAINT ציר מרכזי :SHIMANO SAINT (גם הזרועות ) גלגל אחורי :*ציר HADLY *חישוק DA BOMB גלגל קידמי :חישוקי WTD WOLF *ציר 20 מ"מ מערכת העברה : SHIMANO LX +מעביר XT קסטה SRAM PG-970 שרשרת XT כידון:SYNCROS צמיגים:אחורי*BONTRIGER BIG EARL קידמי*MAXXIS HIGHROLLER
אני זמין בעיקר בסופי שבוע כל שאלה תתקבל בברכה אלא עם היא ממש מפגרת או מילד בן 10 תודה אני מוכן לחילוף עם מחשב נייד בשובי דומה
|
פרטים |