אופנים במצב טוב מאוד!!מידה M.... נקנו לפני בערך שנה....אופניים דגם שנת 2008 אופני xc מעולות!!!! מעצורי דיסק הידראוליים מעביר אחורי sram x-7 בולם קדמי-bomber אחורי-rock shox אופניים חדשות בחנות עולות בסביבות ה5300 ש''ח! חלקים מקוריים..מעוניין בהחלפה על אופני פריסטייל או דאוןהיל עד 6000 ש''ח בערך....אני מוכן להוסיף 2000-3000 ש''ח בערך....(מחפש- kona stinky עם בולם טריפל מקדימה norco a-line עם בולם טריפל מקדימה spesialized big hit expert haro x-7 trek session 7 וכד'.... יש חומר נגד פנצ'רים בפנימיות גמיש במחיר לרציניים!יכולים להתקשר בשבת... |
פרטים |