חדש!!! אפשר לראות ביום שלישי 6.7 במרכז. רמת החייל/הרצליה!!!!! האופניים שנת 2009 במצב מצוין המפרט מקורי, נרכבו מעט מאוד. האופניים מטופלות ושמורות במצב מעולה, מתאימות מאוד לרוכבים מתחילים. המחיר סופי אז בבקשה לא להתקשר סתם. האופניים כרגע בבאר שבע (ליד האוניברסיטה). לפרטים 054-2421282 או במייל. תומר