שנת 2007, מידה M במצב חדש. מושקעות באלפי שקלים. רכיבים חדשים: -בולם קדמי מרזוצ'י 66 ATA חדש! (לא זה שבתמונה) -ברקסים ג'וסי 5 -מעבירים XT -שיפטרים XTR -מוט כיסא הידראולי CRANK BROTHERS -קסטה XT -כידון סטם (TRUVATIVE) וגריפים ננעלים (ODI) -בולם אחורי DHX3 AIR. אפשרות לקנות שילדה בלבד/עם חלקים. מגיע גם למרכז בסופי שבוע פרטים נוספים בטלפון