הבולם במצב חדש ניקנה ליפני שלוש חודשים הוא שנת 2010 הוא מקוצר ל100 מ"מ אבל אפשר להחזיר אותו לגודל המקורי שלו שזה 160 וגם לקצר עוד ל80 מ"מ...הבולם בלי שום בעיות עובד כמו חדש בלי דנטים שקעים סדקים ועוד....הקונה יקבל אותו בקופסה המקורים שלו אם משאבה מיוחדת בשבילו מבית פוקס ....הבולם ניקנה מרשת האופניים רוזן ומינץ והוא באחריות מהיבואן.. גמיש במחיר!