מידה M. אופניי שמורות מאוד אצלי שנה. שנת 2008. נרכבות רק קרוס קאנטרי. משודרגות בכידון וצמיגים.. בולם קידמי 130 רוקשוק RECON (חלק וכייפי) אחורי מארץ' (שינוי גודל מהלך של השילדה וסף פריצה) ברקסים אוויד ג'וסי 3 ועוד חלקים מצויינים... באמת מחיר נמוך מאוד... טיפה גמיש..